mandag 20. september 2010

Neida, jeg har ikke slutta å strikke...

...men det er litt vanskelig å skulle bekjenne at på tross av all strikkingen (og heklingen og vevingen...) så har jeg dratt nesten 70kg (nei det er ikke en trykkfeil) mer garn i hus! Riktignok er dette garn jeg har kjøpt for mange, mange år siden, men likevel... En kan jo lure litt på om det monner noe særlig å bruke opp 4-5kg på et år ;) På tide å finne andre løsninger for hvordan garnet kan komme til nytte tror jeg.

Uansett, dette er hva jeg har gjort siden sist:
* Hekla en miniKitty (#3).
* Hekla Hello Kitty #4.
* Plukka opp alt jeg hadde vevd på det nye bildet mitt - for jeg var ikke fornøyd med fargen.
* Strikka en Jacques Cousteau Hat i tomatsupperød Lanett.
* Strikka to luer med flettekant nederst, en lys blå og en tomatsupperød.
* Fått et nøste blålilla New Zealand Lammeuld.
* Strikka et sjal i rødlilla merinosilk.
* Strikka en Lavish Flap Hat, nok en gang tomatsupperød Lanett.
* Strikka en hals i hvit babyull.
* Rekka opp den gamle mislykkede halsen til Sara og strikka et lite trekantskjerf til henne i stedet.
* Kjøpt 5 nøster billedvevgarn i gråtoner.
* Begynt å veve på bildet mitt igjen, med fiiiint grått garn =D

I skrivende stund har jeg et Swallowtale Shawl på gang i Grignasco Merinosilk, pluss at jeg hekler to nye Kittyer som bare mangler montering og pynting før de er klare for bortadoptering.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar