lørdag 2. april 2011

En award! Men hva nå?

Jeg har fått en award! Tusen takk, Charente, du må ikke tro jeg er utakknemlig men jeg har vært litt usikker på hvordan jeg skal følge den opp =) På den ene siden får jeg helt Oscar-vibber, og får lyst til å strø rundt meg med awarder selv. Men på den andre siden syns jeg det er like koselig om noen legger meg til i blogglista si, så da har jeg bestemt meg for å bli flinkere til å oppdatere min egen liste i stedet. Så igjen, tusen takk! Men denne awarden stopper her for min del. Så håper jeg de som ev. slenger innom blir frista av smakebitene jeg har tatt med i blogglista mi i stedet =D Awarden. Liebster Blog ♥ award skal gis videre til 5(fem) bloggere med mindre enn 100 følgere, på den måten kan flere oppdage hvor mange flotte blogger som fins rundt omkring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar