lørdag 2. april 2011

Frem fra glemselen

Lappeteppeprosjektet mitt stoppa på 20 lapper, hvor siste lapp ble produsert på flyet hjem fra fra Gran Canaria. Etterpå har jeg glemt (eller kanskje heller fortrengt) hele greia - helt til Susan begynte å strø rundt seg med linker til deilige, lekre, fargesprakende lappetepper og lokket med felles hekling =D

Lettlurt som jeg er kasta jeg meg over lappene mine igjen, men i stedet for å hekle nye lapper har jeg begynt å hekle sammen de jeg har etter tips fra Nøstemor. Syns det blir veldig bra, og gleder meg til jeg er ferdig. Når det blir aner jeg ikke, men jeg har bestemt meg for å hekle 7 lapper pr uke ihvertfall =)

The Facts:
Garn: Camelia fra Drops
Heklenål: 3,5mm
Mønster: DROPS heklet lappeteppe nr. 120-3

1 kommentar:

  1. Fine teppet som er på gang :) Hekling og kanskje især frihekling er fascinerende - men det er jammen ingen av heklenålene jeg har prøvd som har funka..!? *leer*

    SvarSlett