tirsdag 29. mars 2011

Blæ...

Har så lyst til å fikse opp bloggen min litt, men det er visst ikke så lett... Fonter og bakgrunner og sidefelt og farger og bredder og høyder og andre mystiske ting lager krøll inne i hodet mitt så nå vet jeg ikke hva som er opp og ned på den lenger. Bloggen altså. Og aller helst vil jeg jo strikke i stedet! Også har jeg tatt bilder og tenkte jeg skulle legge de ut her, men bloggen var for stygg så da kjørte jeg meg visst fast i bare tull og fanteri.

Fnis, det er ikke greit ;-)

Uansett, det var ikke meninga å lage noen blomsterblogg altså. Det vil jeg ha meg frabedt. Og det går nok over om (forhåpentligvis) ikke så altfor lenge =)


Men over til litt mer strikkerelaterte ting. Jeg har endelig fått tatt et bilde av en genser jeg strikka for... uhm, nesten 4 mnd siden faktisk! Merkelig at jeg aldri får somla meg til å legge ut bilder av "skikkelige" ting jeg lager, men strør rundt meg med blogginnlegg om deling av tråder og sokkestrikking?! =p

Genseren har ihvertfall blitt stor nok til å holde minst en sesong til, og er både varm og myk. Sara klassifiserer den dessuten som en "dansekjole", så det kan ikke bli stort bedre.

Hun har forresten på seg hjemmestrikka lue, votter og sokker i tillegg til genseren. Betyr det at jeg må fokusere på strikkebukse neste gang? =D

2 kommentarer:

  1. Å WOW! Genseren er jo råflott!! :) Var det denne genseren du var litt bekymra for om kom til å bli for trang...?

    Og angående deling av garn og slikt, du vet - det hjertet er fullt av, renner tastaturfingrene over med - eller noe sånt *knis*

    Lykke til med våronna på bloggen! Kjente meg nesten ikke igjen her jeg :)

    SvarSlett
  2. Takk, pakkalakka =D

    Du husker helt rett, dette er samme genser som jeg jamra meg over for en stund siden! Den blei så stor at jeg strekker den i lengden og lar den henge til tørk for å bli passende trang til Sara. Etterhvert som hun vokser kan jeg begynne å strekke den litt i bredden og tørke liggende i stedet. Så alt ordna seg.

    Ordtaket ditt høres helt riktig ut ;)

    SvarSlett