mandag 24. mai 2010

Nøstebekjennelser...

En slektning skulle til Danmark og tilbød seg å handle med litt garn for meg. Svak som jeg er klarte jeg selvfølgelig ikke å si nei! Så jeg laget en liste over noe av det jeg har hatt lyst på av dansk garn - og er nå den lykkelige eier av ca 300g Kauni 8/2 effekt EQ (multicolour regnbue), og 400g New Zealand Lammeuld i gul (211), orange (311), mosegrønn (209) og rødlilla (213). Mange takk Lone! =D

Var litt bekymra da jeg skulle oppdatere garnslankeregnskapet mitt, men det viste seg at jeg fortsatt har ca 50g å gå på så da er alt bare fryd og glede =)

Lillesnuppa fant posen og hjalp meg med å plukke av alle magebeltene + at hun prøvde å rette ut alle løkkene, men jeg tror ikke det har skjedd noen større skade ;)

Planen er å bruke NZ lammeuld til div bukser/gensere/jakker til mini, og muligens en jakke til meg av Kaunigarnet. Gleder meg til å sette pinnene i det (men først har jeg andre prosjekter å fullføre!).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar