mandag 24. mai 2010

Klippe, klippe

Til min store overraskelse kunne jeg i går kveld klippe ut bildet mitt fra billedveven! Stor fanfare! I skrivende stund holder jeg på med å sy inn trådender, og jeg tror ikke det er gjort på en kveld siden bildet ser ut som om det har pels.
(Edit: og nå som hele kvelden har gått med på å oppdatere bloggen med alt jeg har gjort siden april så er det ihvertfall ingen tvil om at jeg IKKE blir ferdig i kveld! Må nok prøve å oppdatere litt oftere!)

Er ikke helt sikker på hva jeg syns om bildet så langt - det var liksom så lite og puslete plutselig etter å ha vært spent opp på den store treramma hele tiden. Men det blir forhåpentligvis ok når alle de lurvete trådene er borte, støvet vaska bort og hele greia blokka ut etter alle kunstens regler. Også hjelper det nok å få det opp på veggen så jeg kan se det på litt avstand. Avstand er nemlig ethvert prosjekts beste venn ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar