lørdag 26. februar 2011

Hva nå?

Ikke så rent lite stolt over å ha fullført den rosa veskeUFO'en min, men hva skal jeg finne på nå? Har såvidt begynt å dele noe sokkegarn jeg har kjøpt (ja for du skjønner jeg er spik spenna gæær'n og deler garnet for å få det tynt nok), men nå er det så langt ut på kvelden at det frister ikke helt å fortsette med det.

Garnet heter forøvrig "fantasy" og er en nyhet fra Sandnes. Spennende med både lange fargeskift og fire separat fargede tråder. Nå blir det jo bare to tråder når jeg er ferdig med å mishandle det, men likevel ;)

2 kommentarer:

  1. Du er herlig gærn du! *knis* også så misunnelig som jeg er for at du har fått fingra borti det nye garnet alt - er det så fint som det ser ut som på bilder? :)

    SvarSlett
  2. Hihi, så du syns det ja! Heldige meg svimte nesten av da jeg så garnet i butikken, så da kan du jo tro veien var kort ned i lommeboka ;)

    Er ikke helt ferdig med å dele det grå nøstet enda, har tenkt å "lage" 20g av hver farge. Meeen, selv om delinga fortsatt pågår så klarte jeg ikke motstå fristelsen til å begynne å strikke litt, så jeg har laget en liten lilla tå =D

    Kjennes veldig mykt og deilig ut, men jeg er bekymra for om det kanskje er for løst spunnet for sokker. Gleder meg til å fortsette med strikkingen ihvertfall!

    SvarSlett