onsdag 16. februar 2011

Lapp etter lapp etter lapp...

Lappetepper er kjempefint, men tanken på alle trådendene og monteringa har alltid stoppa meg før jeg i det hele tatt har kommet igang. Vel, til nå! Endelig har jeg begynt, og teppet mitt er nå 7 lapper på vei =D Bruker et mønster som er beregna på et mye tykkere garn, og etter litt måling og knotting på kalkisen i stad angrer jeg en smule på at jeg ikke hekler med dobbelt tråd ;-) Sara har beundret lappene mine og påstår jeg ikke trenger flere enn TRE da. Kanskje jeg skal høre på henne?

Garn: Camelia fra Drops (utgått garntype)
Heklenål: 3,5mm
Mønster: DROPS heklet lappeteppe nr. 120-3

1 kommentar:

  1. Nydelig i gråtoner også det teppet der ja! Kansje jeg skal lage meg ett til? thihi Jeg er kjempefornøyd med mitt, og har fått mye skryt av det! Men jeg heklet med tykt garn, og det gikk kjempefort!

    SvarSlett